Aankomst in Vancouver

16 juni 2013

Zaterdag,we zijn om 1340 uur vertrokken met de KLM naar Vancouver, rustige vlucht we hebben geluk gehad met het weer onderweg.Dus veel mooie vergezichten gehad,boven IJsland en Groenland ,de ijs blauwe bevroren meren en de besneeuwde bergen prachtig .Daar een wijntje bij een muziekje op en een hapje te eten en de negen uur zijn zo om.We kwamen aan om 1400 uur dus terug in uren maar we voelden ons fit, dus even naar het hotel en dan met de trein naar Vancouver stad.De stad is mooi gelegen aan De. Haven omringd met bergen en het weer is goed zon en 18 graden.we  kijken wat rond en doen gezellig een terrasje pikken.Ons schip komt pas morgen vroeg, we eten in de stad en gaan dan weer naar ons hotel.zitten dan nog even in de bar en dan naar bed.Zondag we zijn om vier uur in de nacht al op tijd verschil,speelt ons een beetje parten. We gaan straks ontbijten en dan en dan naar de haven we kunnen van af 1100 uur aan boord gaan we varen uit om 1700 uur.Dat was het zo ver uit VancouverVancouver

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl